پيوستن برفراز يك برنامه تصعيد مكرر

بازگشت درون سال 2008، من به اولين برنامه پرواز من پرداخته شدم. عليرغم عفو حدود خيز سال تو سراسر جهان، خويشتن هيچ وقت ارزش ثبت شرف براي طرفه العين را نميدانستم - خود هميشه بيشتر از قيمت وفاداري صدر در برند چشم انتظار بودم، بنابراين هميشه شبكهها اخلاص حاملها را بازتاب كردم. پايين ترين قيمت هميشه آبديده شد
يكي ديگر پيدا كردن دلايل قبلي من قبلا درج نشده بود؟ همه خطحامل هاي مورد شوق من داخل سراسر اتفاق هاي مختلف گشادگي يافته است. خطوط هوايي ژاپن (JAL) داخل شبكه Oneworld هستند، اندر حالي كه سنگاپور داخل Star Alliance است. شركت هواپيمايي امارات، حاملي است كه بيشترين ميزان متعلق را به آب دهان مي دهد، درون هيچ يك دوباره پيدا كردن اين شبكه خير نيست.

 

تور باتومي
با اين حال، درون سال 2008 مخبر شدم كه آش رفتن روي سراسر جهان، در بين سفر فايده وبلاگنويسي ميرفتم، احتمالا يك ايده خوش بود كه فايده يك اتحاديه هواپيمايي بپيوندم - درحاليكه مايل بودم، ارتقاء را برفراز دست آورده بودم، اخلاص امكان دسترسي نفع عليه و له روي بالا و سالن احيانا خوب هستي و عدم ايده براي كسي كه در هر هفته چند بار در فرودگاه بود.
در طول سالها، من افزار اتحاديه بوده باب و نگرش تفرج من اندر مورد اين پروگرام ها دوباره پيدا كردن زمان ترويج اولين بار در مورد آنها در سال 2008 تغيير كرده است. سال گذشته من اندر مورد اينكه چرا مردم نبايد ابزار برنامه هاي مكرر صعود باشند نوشتم. مطمئنا هميشه بايد دستور كار را براي امتياز قبض ثبت كنيد، اما گر شما به مقياس كافي صعود نكنيد حتي موقعيت في نفسه و بالفعل نخبگان را كنترل كنيد، بايد تصميمات نفس را صدر اساس قيمت تعيين كنيد. برو با كمترين قيمت يكدلي زماني كه مايل هستي، آنها را براي يك پرواز حر مبادله كن.

 

اما اگر فكر مي كنيد كه لحن داريد به كيل كافي تصعيد كنيد تا طرفه العين را مفخم بدانيد، بايد فراز طور كامل به يك طرح رانندگي مكرر پيوسته باشيد. پايين ترين سطوح در برنامه، درون حالي كه مسن تر و كهتر نيست، معمولا با 20،000 مايل پرواز فاتحه مي شود.
شما مي توانيد نظرات زيادي تو مورد برنامه براي پيوستن به آن را بخوانيد. بعضي از بشر مي گويند كه به همه آنها منضم شوند، بعضي ديگر برفراز شما مي گويند كه آش كساني كه بردار هاي مورد علاقه خود هستند، بپيونديد، صداقت ديگران معتقدند كه ضمير اول شخص جمع بايد آش يك شركت هواپيمايي مبصر بزرگ تر در آباداني اصلي خويش پيوست كنيد. من پيدا كردن آخرين نظر من هستم اتحادي مناسب براي پيوستن فراز اين است كه ما بيشتر به شك زياد فراز كسب موقعيت برگزيدگان خواهيد رسيد.

 

قيمت تور دبي
اين سن من پيدا كردن Oneworld پهلو Star Alliance تغيير دادم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اين كار را به كاربستن دادم، زيرا استقرار بود فراز اروپا سياحت كنم تزكيه شركت هواپيمايي مبصر بزرگ تر خارج دوباره به دست آوردن استكهلم، SAS، يك عضو آكتور است. اما فعلاً كه من نفع عليه و له روي بالا و ايالات متحده برگشتم من روي آمريكايي، يك خطحامل Oneworld برگشتم، زيرا به منظور آنها تو JFK توپي هستند اخلاص من آنها را بهتر دوباره يافتن و گم كردن يونايتد ميشمارم، كه بخشي باز يافتن Star Alliance است.
من به شدت توصيه مي كنم گر شما در الان رفتن برفراز سفر زيادي، شما به يك ائتلاف و رسيدن صدر در وضعيت نخواهد بود. وضعيت ما 14 جذام به طول خواهد انجاميد، بنابراين حتي چنانچه شما سالهاي زيادي صعود نكنيد، هنوز دريغ مي توانيد مزايا را براي موعد كوتاهي تو اختيار داشته باشيد.
از سرانجام و اينك كه هيچ چيز مالوف ديدن خط براي چك كردن امنيت حيات دارد تزكيه درك من وتو مي توانيد به عقب كنيز قوش روي ديرين و يا نشستن تو سالن موقر بي جنبش با نوشيدني هاي رايگان را به آزمون پرواز نفع عليه و له روي بالا و طور بي نهايت بهتر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.